Leave Your Message
Categorie di nutizie
Notizie presentate
01

Cos'è un nastro biadesivo termoconduttivo?

2024-05-29 16:42:51

Introduzione à i principii di prucessu è e caratteristiche di l'applicazione di a cinta bifaccia termoconduttiva

main6dn8Principale 13 ore

A cinta à doppia faccia termoconduttiva hè ancu chjamata cinta termoconduttiva. A cinta bifaccia termoconduttiva hè fatta di polimeru acrilicu mischju cù polvere ceramica termoconduttiva, rivestita da i dui lati di tela di fibra di vetru, è cumposta cù adesivu di silicone. Hà una alta conductività termale è proprietà d'insulazione, è hà certu Ha una dolcezza eccellente, compressibility, conformability, forte stickiness, è pò sustene una larga gamma di temperatura.

Dettagli 1ki3Dettagli 2uwd

In cunfurmità cù u principiu di funziunamentu di u gel di silice termoconduttivu, u nastro bifacciale termoconduttivu hè ancu riempitu nantu à superfici irregolari, chì permettenu chì u dissipatore di calore è a fonte di calore s'adattanu strettamente, trasfurmendu a cunduzzione di u calore di l'aria originale in a conduttività termale attuale à doppia faccia. cunduzzione di u calore di cinta. A cinta termoconduttiva à doppia faccia hè largamente usata in i dissipatori di calore, moduli di dissipazione di calore, dissipazione di calore di microprocessore CPU, dissipazione di calore di lampa LED, riempiendu i spazii trà PCB, cumpunenti metallichi è chassis. In più di riempie superfici irregolari, hè ancu Per cunduce u calore luntanu, pò esse adupratu ancu in un spaziu chjusu senza cambià alcunu cumpunenti, chì riflette cumplettamente a conduttività termale di stu materiale termoconduttivu è l'auto-aderenza di a cinta sensitiva à a pressione. per un usu faciule. A cinta termoconduttiva à doppia faccia hè simplice è còmuda per uperà è hà una alta efficienza di travagliu. Quandu l'utilizate, avete solu sbuchjarà a carta di liberazione (carta peeling) nantu à a superficia di a cinta bifaccia termoconduttiva, poi appiccicà a superficia adesiva à a superficia di u dispusitivu è pressu ligeramente per ligà immediatamente. . Questu elimina a necessità di fissazione meccanica è solidificazione adesiva liquida trà cumpunenti elettroni è radiatori. A cinta termoconduttiva à doppia faccia pò esse divisa in cù è senza materiale di basa secondu diversi materiali di produzzione. Pò esse ancu divisu secondu a cumpusizioni di u materiale di basa, a cumpusizioni di cola, etc. I cumpunenti di u materiale principali sò classificate cum'è: 1. Cù materiale di basa è senza materiale di basa; 2. Senza materiale di basa, carta tissue, PET, scuma, tela non-tessuta, tela; 3. Acrilatu acqua-basatu, acrylate oliu-basatu, solvent Type gomma, adesivu hot melt è silicone. Caratteristiche di a cinta à doppia faccia termoconduttiva

Dettagli 35nvDettagli 4h4r

1. High conductivity termale. Super trasferimentu di calore, cunduzzione di calore è funzioni di dissipazione di calore. A cinta termoconduttiva bifacciale hà una conduttività termale di 0,8-1,0 W / mk, chì risolve i prublemi di pasta termica difficiuli di operare, applicazione irregolare è overflow chì causanu prudutti difettuosi. 2. Anti-aging. L'ambienti induve a cinta à doppia faccia termoconduttiva funziona hè generalmente calore elevatu, alte temperature, grandi cambiamenti di temperatura, è riccu in raghji ultraviolet. Per quessa, hè necessariu chì a cinta termoconduttiva deve esse capace di resistà à a bassa temperatura (sottu -20 ° C), à l'alte temperature (sopra à + 120 ° C), è à u stessu tempu pò sustene a radiazione UV tuttu l'annu. U travagliu in diversi ambienti cumplessi ùn porta micca à una riduzione di a conduttività termale. 3. Sustituitu l'operazioni meccanica cum'è rivets. Quandu l'assemblea LED tradiziunale hè sottumessu à considerazioni di u costu di risorsa umana, i prucessi di riduzzione è di migliurà i prudutti diventanu l'unica opzione per l'industria LED. Più è più cumpagnie LED sò cunsiderendu l'usu di nastro bifacciale termoconduttivu per rimpiazzà l'operazioni meccaniche tradiziunali cum'è rivets è viti. Ùn ghjoca micca solu un rolu è un rolu fissu, ma dà ancu u ghjocu cumpletu à u rolu è a funzione di a cinta à doppia faccia termoconduttiva. 4. Funzione di assorbimentu di scossa. U nastro bifacciale termoconduttivu hè spumosatu injectendu cumplettamente l'aria in u materiale di basa acrilicu (acrilicu), è hà funzioni antiurto è assorbenti.

Oghje, cù a ricerca è u sviluppu cuntinuu di l'alta tecnulugia, l'industria di u materiale cunduttivu termale mantene ancu u ritmu di i tempi. In l'industria di l'elettronica, a cinta à doppia faccia termoconduttiva ghjoca un rolu assai impurtante. Siccomu i materiali cunduttivi termali ordinali sò difficiuli di cunduce u calore è di ligà bè à parti impurtanti di l'elettronica, a cinta bifaccia termoconduttiva risolve cumplettamente stu prublema. ; In particulare ghjucà un rolu maiò in l'elettronica, l'industria di l'illuminazione LED è i campi di TV LED.